onsdag 1 januari 2014

2013

Gjorde du något i år (2013) som du aldrig gjort förut? 

Jodå! Jag blev bl.a moster, fyllde 16 år vilket jag inte förr hade testat på.



Hur har ditt 2013 varit?

Måste nog säga att 2013 har varit ett av de bästa åren hit tills! Har lärt mej en massa nytt om både mej själv och andra.

Tror du att år 2014 kommer bli bättre?

Hoppas kan man ju alltid.

Blev du kär i år?

Lite.. I min Mac <3


Vad är din största framgång  2013?

Oj. Svår fråga..

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Så många.. Bl.a 31.1, 5.4, 28,7 höhöhöhö
Bästa köpet?
MacBooken.
Vad spenderade du mest pengar på?

MacBooken.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jodå!! Viggus, syskonen och vänner gör en alltid glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Timber - Ke$ha & Pitbull
Lyckliga gatan - Timo Räisänen.

Vem har du umgåtts mest med?

Mej själv?

Bästa minnet från 2013?

Sommaren helt klart. Stugan, häng i stan, knäppa idéer, glada människor.. löwlöwlöw..


Har du haft ett förhållande under 2013?

Nope.

Är det något du saknade 2013 och vill ha 2014?

Visst fins det en massa saker jag saknade/ saknar men det är väl sånt man klara sej utan.

Vad önskar du att du gjort mer?

Sovit.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Funderat över saker som gör en förvirrad.. svårt att var utan sånt vah?

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade min födelsedag på Grand, uppträdde med det gladaste gänget, firade med middag på restaurang och en massa sång. 


Favoritprogram på tv? 

Frendit!!

Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Näe. 

Vad fick dig att må bra?

Min familj och kissekatten.

Vem saknade du?

Allt för många.

De bästa nya människorna du träffade? 

Träffade ett glatt gäng på skribalägret.

Vad vill du säga till dej själv inför 2014:

Stressa inte över små saker. Allt ordnar sig nog.

Tack och Hej 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar