måndag 27 januari 2014

Jag+Prov=Njaa


Oftast då det är måndag så känns det ganska så tungt på morgonen. Dels för att måsta stiga upp lite över 6 på morgonen och för att man måste åka iväg till en iskall skolan då man bara skulle vilja ligga under täcket heelaadageen. 
Som vanligt för oss högstadieelever (iallafall i min skola) betyder måndag eftermiddag att läsa på prov som en galning för att sen sova lite knasigt och sedan skriva ett prov där i alla fall jag har glömt allting då vi kommer till provtimmen. 

Lärare har hundramiljoner gånger tidigare frågat mej om det är något i klassen som gör att jag inte kan koncentrera mej. Jag kan koncentrera mej men det är bara en sak som jag inte kan och det är att hålla inne (viktig)information mer än 2 sekunder. Tycker detta är sjukt jobbigt men jag ska göra mitt bästa för att klara morgondagens matta prov. Önskamejlycka till! 

PuussHEeejj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar