fredag 30 maj 2014

Från och med i morgon har jag ingen skola.

Idag har just rubriken på detta inlägg tvinnat runt i min skalle. Från och med i morgon kommer inte jag att ha någon studie plats. Jag kommer inte ha det på några veckor..
Så nu hoppas jag att ni håller tummar och tår uppe i luften för att jag kommer in till någon skola!

En annan grej jag tänkt på är att jag inom en snar framtid kommer att bli vuxen. 
Visst tar jag ansvar för det mesta själv dvs. tvätta kläder, stryka dom ifall det behövs, få saker och ting gjorda i tid osv osv.. Men ändå. 
Så svårt att få in det i min skalle men eftersom alla andra som jag känner verkar ha klara det så borde väl jag också klara det. 

I morgon blir det skolavslutning och studentkalas. 
Fick först idag fixat en klänning till studentkalaset vilket jag annars brukar fixa i god tid men inte den här gången. Men jag har den nu och jag är nöjd.
Smycken och hår accessoarer till i morgon.
Närbild på klänningarna jag kommer ha på mig i morgon. 
Den vita är min konfirmations klänning och den kommer jag ha på min avslutning och den andra på studentkalaset. 

BajjBajj.

1 kommentar: