måndag 5 maj 2014

Hoppas på något lärorikt.

Imorgon bär det av!
Ska stiga upp nån gång efter kl. 5 och ca. kl. 6 åker vi.
Först åker vi in till Helsingfors och tar båten över till Estland och därifrån vidare med buss till Lettland.
En helt bussdag framför men det ska nog gå bra hoppas vi!! (:
Vi kommer att stanna där till Lördag och sen bär det av hemåt igen.
Kvällen har gått åt att packa i, packa ur, ta bort saker, lägga till och packa in igen. 
Nu är jag hoppeligen klar. 

Konstigt nog har jag ingen resfeber än. Brukar alltid vara helt hyper vid det här tillfället så känner inte igen mej själv. Jag tror jag börjar bli gammal...
Eftersom jag inte tror att det finns wifi i Lettland där vi kommer bo så kommer det inte bli nått bloggande.
Hoppas alla har det gött!

BajjBajj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar