måndag 12 maj 2014

Lista is the stuff.

Eftersom det idag har varit en dag utan det minsta lilla extra förutom skola så tänkte jag nu åter en gång göra en lista.

vad har du på dig?
Mina nya neon rosa shorts och en grå skjorta. 
Hur mår du?
Jag mår bra! tackarsomfrågar.
Vad önskar du just nu?
Att klockan skulle vara över nio och jag skulle få sova. 
Sommarlov.
Och en resa utomlands.

vad har du ätit idag?
Smörgåsar, skolmat, mat hemma och kex. 
vad ska du göra imorgon?
 Skola och träffa syster Å i alla fall.
Och på lördag?
Inga speciella planer än..
senaste köp?
Allt i föregående inlägg.
vem sov du senast med?
Med typ hela min klass då vi åkte buss genom Estland.
vad läser du just nu?
Ingen bok just nu.
senast sedda film?
The millers. Har sett den flera gånger och tröttnar inte! :D
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
Vilket är ditt favoritämne i högstadiet?
Musik.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Danska.
Vart vill du åka just nu?
Grekland eller Portugal. Fast London eller Stockholm skulle nog inte heller vara fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar