lördag 28 juni 2014

Lördag.

Hello bloggyyh! 
Lever fortfarande med flunssa men bättre är det nu än som i början av veckan.
Efter att ha suttit hemma i flera dagar bestämde jag igår att det var dags att försöka vara lite social.
Var med Alex och överraskade Jennie för hon fyllde 16 år igår. Det var kul!
Efter att vi stått i hennes tambur i över en halv timme och babblat det senaste nytt drog jag och Alex iväg. 
Träffade Johanna i stan. Det var också kul! Social fredag med andra ord. Tydligen var det så ansträngande så jag sov till kl. 12 idag. Ups.

Idag har jag städat mitt rum, klippt gräs och det var allt. Nu ska jag fortsätta med att använda systers N:s Netflix. 
Köpte en minne pinne för ynka 5 euro. Då jag köpte min första pinne kosta den ca. 20 euro. Ekonomiska Karen!!


Adjooozz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar