tisdag 26 augusti 2014

Djupa tankar och sådant.

Tja, så allvarligt som rubriken kanske låter är det inte. 
En sak som jag varit sjukt nojig om att blogga om tidigare som jag nu hittade en passande bild till. :
There is no future in the past. Någon som håller med mej om detta?
Jag har gjort några få val i mitt liv. Som säkert mååånga har gjort. Antar också att det bara blir fler.
En del av mina val har många människor tyckt att jag gjort fel. Val som de flesta tycker att jag inte skulle borde ha tagit. Val som ingen annan egentligen har med att göra.
Finns många som har försökt övertala mig om att det jag gör och har gjort har varit fel. Till en viss del kan jag hålla med men med en ännu större del gör jag det inte alls.
Jag och alla andra gör våra val för att livet kanske ska få sina "kriser". Kriser som man sedan löser själv eller med någon. Det tar tid och det är jobbigt.
Jag tror mycket på det där att allt som händer har en mening. Allt sätter sina spår.

Det jag ville säga med det här var att försök att tro på dig själv. Lyssna också på andra men gå din egen väg. Försök att inte ångra dig.
Hoppas ni förstår någonting av det jag vill få ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar